Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Diky za vzpominku na jednoho z tech nejlepsich v tomto zanru. A take na jendu z prvnich obeti prvni BSE na svete, totiz Mileny Balasove.

0 0
možnosti

Milena Balášová nebyla šílená, byla bohužel velmi nebezpečná. Michal Tučný nebyl její jedinou obětí. Ještě mám v paměti, jak dlouhou pauzu dokázala "zařídit" skupině K.T.O. a jiným. Děkuji pane Vokoune, jsem ráda, že jsem Vám navodila hezké vzpomínky. Ta paní za ně nestojí. Byl to on, kdo byl gentleman, i když také poslední kovboj. Zdravím. :-)V

0 0
možnosti
Foto

Prostě byl to - Poslední kovboj. R^

0 0
možnosti

Děkuji a zdravím pane Faltýne. R^

0 0
možnosti

A co Hromskej den. Jako děti jsme to milovali i když jsme vlastně nechápali o co jde a naši se většinou smáli u mňau mňau. A i dnes jí mám ráda.

Ono se těžko vybírá něco konkrétního. Když si vezmu co hraje muž s kamarády na kytaru je toho moc z toho období a kdyby měli zahrát najednou vše co mají rádi a co umí tak u toho sedíme od pátečního večera do neděle do večer a pořád se bude ozývat a tuhle jsme ještě nehráli a ta je tak hezká..;-D

0 0
možnosti

Snažila jsem se zařadit písničky nejvíc typické pro Michálka. Hromskej den vydal ještě s Greenhorny a je taky moc pěkný. A dobře se zpívá s ním. Tomáš Linka tam se svým "dívčím smíchem" skvěle perlí. Já si občas dopřeji celý večer s jedním zpěvákem, hudebníkem, autorem, to podle nálady a pak mi tyhle chvilky vydrží fakt dlouho prozářit běžnou denní rutinu. Michal to je jistota, ten zapůsobí vždycky. Hezký den paní Janýrová a děkuji za milý komentář.

0 0
možnosti

Zlatá léta české country, já jsem měl rád hodně písniček a hrál jsem je, ale nedosáhl jsem na jednu, už nevím název, ale je to o nákupu...deset deka ,dvacet deka atd. tam mi pamět nefungovala:-):-):-)

1 0
možnosti

Jasně že vím, je to písnička "Prodavač" - http://jdem.cz/d9esu9 . taky se mi líbila. A líbí dodnes. Patří k těm, které není snadné, zpívat si s ním. Musí se mimořádně dobře a rychle artikulovat. Ale pak to stojí za to. Zdravím a děkuji pane Korecký. R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik