Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je mi líto, že jste se rozhodla takto. Ale naprosto vám rozumím a s důvody se vlastně ztotožňuji. Kdo ví, kde bude nový bazén pro psavce... Hodně radosti, ať budete kdekoliv.

1 0
možnosti

Děkuji Jano za přání, možná, že to budu řešit nějak soukromě. Ještě nevím. Každopádně kontakt na mně máte. Přeji i Vám hodně radosti, zdraví a štěstí. Pozdravuji. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc zdravím, Dano V

Vašeho rozhodnutí je mi moc líto, ale zároveň je chápu. Důvody popisujete velice dobře.

Taky rád vzpomínám na dobu blogování na Lidovkách... je velká škoda, že to tam skončilo. Vážím si našeho přátelského povídání v diskusích tam i zde.

Přeji Vám vše dobré. Radost, pokoj a dobré lidi kolem sebe. R^VR^

1 0
možnosti

Velmi děkuji Marku, za všechno, co jsme na obou portálech jako kolegové společně prožili. Budu pochopitelně dál diskutovat pod Vašimi blogy a sledovat zajímavá témata zde na IDNES, samozřejmě jako čtenář. A těším se na to. Vaše pohledy na život z "vikýře" mě často rozesmály ale ještě častěji vedly k zamyšlení. Tak to má totiž u dobrých blogů být. Aby byly čteny až do konce s dychtivostí, jak to je všechno myšleno. Dnes té dychtivosti obecně ubývá, ale to není Váš případ. Těším se na další články od Vás - a o muzice, jak říká pan Horníček, se mnou lze popovídat vždycky. Zdravím. :-)R^

1 0
možnosti

Milá Dano Šumová, tedy nevím, zda je to vaše jméno, ale to je jedno.

Rozumím vám, také jsem zde přestala publikovat jen s malými výjimkami.

Ano,šrouby a matice. Zdravím vás, snad se někdy a někde sejdeme...

0 0
možnosti

Ano, je to moje jméno a děkuji za pochopení paní Naďo. Nad muzikou se sejdu moc ráda. Zdravím a přeji všechno nej... :-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS