Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tyto nuance u destilátů neregistruji - myslela jsem, že whisky je český přepis whiskey. Já jsem prostě spíš na ty hudební nuance. A těším se, že zde někdo ocení ten dixieland. V každém případě všem děkuji za diskusi a přeji hezký nadcházející svátek. :-)

0 0
možnosti

Váš článek je o muzice, přesto si dovoluji upozornit, že bourbon není whisky.

A slivovice se nedělá z jablek.

0 0
možnosti

Opravdu nejsem kovaný znalec destilátů, ovšem vycházela jsem ze značky Jim Beam, která má v reklamním sloganu přímo napsáno "Standardní Kentucky Straight Bourbon Whiskey" - viz stránky eshopu La-vin. Děkuji rozhodně za poznámku, milovníky destilátů jsem určitě nepřesvědčila, ale milovníkům hudby to určitě nebude vadit. To o slivovici vím. :-) Třeba byste si mohl k tomu alkoholu pustit nějaký ten dixieland z článku. V tom případě hezký poslech přeji. A hezký začátek týdne. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS