Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Pěkná a velmi důstojná vzpomínka na velkou osobnost české kultury. Čest památce pana Bělohlávka, ať odpočívá v pokoji

0 0
možnosti

Marku Vy víte, jak mám ráda klasiku, tohle byl takový povzdech. Určitě se ještě k našim velkým dirigentům vrátím - tohle velké téma potřebuje trochu uzrát. Děkuji moc za podporu a pozdravuji. V

0 0
možnosti

O59t48a 40K68i35n37c

2. 6. 2017 1:26

Čest jeho památce a upřímnou soustrast jeho rodině. Byl to Pan muzikant, moc jsem si ho vážil. A za článek samozřejmě karma.

1 0
možnosti

Děkuji za něho i za karmu, byla to jen krátká osobní vzpomínka pane Kinci,V

0 0
možnosti
Foto

Také za mě velký díky za slova ocenění velkého Pana dirigenta a jedinečného Člověka. Věnoval jsem mu tichou vzpomínku při poslechu rozhovoru s ním na DVTV - a bylo smutno. Ano, toto byl Velký Čech. Ještě jednou děkuji.

5 0
možnosti

Je zvláštní, že tak malý národ se může pyšnit tak skvělými hudebníky pane Stejskale. Mistr Bělohlávek nebyl jediný, jen já jich za svého života pamatuji vícero - za všechny např Karel Ančerl, Václav Neumann, Zdeněk Košler, Zdeněk Mácal, Milan Munclinger. Ve svém předchozím blogu jsem zmiňovala Václava Smetáčka. Dirigentská tradice je u nás historicky velmi silná - už naši přední hudební skladatelé byli výbornými dirigenty - připomeňme si oba největší - Antonín Dvořák a Bedřich Smetana. Ti za své dílo hudební dosáhli světové slávy, mistr Bělohlávek to dokázal za své dirigentské schopnosti a mohl se směle měřit s nejlepšími světovými mistry taktovky. Bude tu moc, moc chybět. Děkuji Vám za ocenění a za Vaši tichou vzpomínku. VR^V

0 0
možnosti
Foto

R^VDíky za ta slova.

3 0
možnosti

Vím, že jsme ho měli všichni rádi pro jeho skvělou hudebnost, precizní a do detailu propracovaná vystoupení a hlubokou lidskost.

Děkuji pane Pražáku. R^V

1 0
možnosti
Foto

Přes všechna ocenění zůstával hluboce lidský... Čest jeho památce!

5 0
možnosti

Děkuji paní Jarošová, cítím to podobně. Velká pocta velkému člověku.[>-]

0 0
možnosti
Foto

Je mi to líto, měla jsem ho ráda...hezkou vzpomínku jsi napsala...

3 0
možnosti

Zuzanko, bylo to spontánní . najednou šla slova sama. Jen v srdci zbude prázdné místo. Děkuji. V

0 0
možnosti

Díky pane kolego, i za něho. V

0 0
možnosti

Velmi se mě ta zpráva ráno dotkla. Díky Vám, za důstojné rozloučení a poctu tomuto Mistru dirigentovi. V hudbě zůstane s námi.

4 0
možnosti

Ještě dobře, že jsou k dispozici nahrávky, budeme si ho pamatovat takto skvělého všichni. V

1 0
možnosti

Moc hezky napsaná pocta velkému umělci.R^

4 0
možnosti

Děkuji, je to velká ztráta pro české hudebníky. [>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik