Diskuse

Šťastnou cestu Věruško

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sluší se zde připomenout odkaz na muzikantsky zasvěcený blog kolegy - blogera V. Vašáka: "Česká Tina Turner"(publikováno před třemi měsíci) - http://vasak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=575963

1 0
možnosti

Blogy pana Vašáka jsou pro mne vždy zajímavé a je znát, že se pohyboval celý život jako hudebník a novinář v prostředí, kde se s Věrkou přátelil, psal pro ni písničky, měli mnoho společných zájmů. Článek je přitažlivý rovněž formou rozhovoru se zpěvačkou. Kdo mohl tehdy tušit, že za tři měsíce se stane toto...Děkuji za připomenutí - a zdravím.

0 0
možnosti

Byl to velký hlas a dokazovala to ve spoustě písní, velice náročných na zpěv. Teď nemyslím jen onu nejslavnější z Tenkrát na západě, ale byly i hodně těžce zpívatelné před ní - např. Fernando. Tam to belcanto dá také zabrat. Já ji ale měla nejradši v upnutém kostýmu s nakročenou nohou na pódiu v nějaké takové, jako byla Bílá Jawa 250, anebo úplně na začátku Já mám ráda boogie. Nám bylo 17 a trsali jsme na to ze všech sil. Jsem ráda, že sem píšete dojmy, jaké na Vás Věrka zanechala přátelé, jsou rozmanité tak, jak rozmanitě dokázala ona podat každou ze svých písní. Díky.V

3 0
možnosti

Jestli tady někdo někdy uměl zpívat srdcem byla to malá velká "Špinarka". Zpívala srdcem až se ježily chlupy na těle. Tahle dáma pro mě byla opravdovou zpěvačkou. Nikam se necpala a hlas měla jako zvon. Trochu zapomenutá, ale přesto nejzlatější slavice! Už teď mi tu ta její rozvernost chybí....

6 0
možnosti

O41t17a 40K27i41n54c

27. 3. 2017 21:06

Věruška Špinarová mě zaujala v roce 1969, kdy jí i mně bylo 17 let, nádherným singlem, na které byly písně z repertoáru Dusty Springfieldové, a to Song os a Preacher Man (najdete ji na Youtube) a I ́m sing my Song. Již tehdy mi bylo jasné, že ta v té době drobná holčička (152 cm a 47 kg) udělá pořádnou díru do světa. O to jsem smutnější, že nás opustila.

4 0
možnosti

O90t93a 45K76i24n43c

27. 3. 2017 21:08

Omlouvám se za překlepy: má být na kterém a ne na které a Song of a ... a ne os.

0 0
možnosti

Děkuji všem za milé odpovědi, asi největší radost by udělaly Věrce. Já si jí připomínám pořád - maminka byla Věrka a moje dcera je Věrka také. Měla jsem ráda každé její písňové období a jsem ráda, že svůj život prožila takhle naplno. Moc pozdravuji všechny.V

3 0
možnosti
Foto

H87a26n63a 47V31l88k52o74v97á

27. 3. 2017 20:07

R^Děkuji a připojuji se k Vám.

3 0
možnosti
Foto

R^Ne každý zpěvák či zpěvačka umí opravdu zpívat. Věra to rozhodně uměla, budiž má nebeské koncertní síně nabité k prasknutíV

6 0
možnosti

Děkuji Vám, pustila jsem si všechny. A probrečela taky. všechny. Ale utěšuji se tím, že jde o famózní odchod famózní zpěvačky.

4 0
možnosti

Milá vzpomínka!!R^R^R^

6 0
možnosti