Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám hlavně trio Varga - Frešo - Hájek. Byli dobří a zajímaví.R^

0 0
možnosti

M61a49r29t15i14n 56R11a76m

10. 2. 2017 20:57

Blahopřání Mariánovi Vargovi dodatečně!

A osobní vzpomínky. Už to bude skoro 44 let, co si některý z mých tehdejších kamarádů "vypůjčil" Vargovo LP :-( chápu to! MV je úžasný hudebníkR^

0 0
možnosti

Já ho bohužel osobně neznala, ale jeho hra byla vždycky brilantní. Ještě dávno na prvních hammondkách. Nedávno mi kamarád poskytl knížku o MV od Petera Uličného "Cesty, které nevedou do Říma" - je to moc hezky napsáno, od kamaráda a nadšence jeho stylu a hodně jsem o MV pochopila právě z téhle knihy. Hodně dlouho před tím jsem nemohla pochopit, jak může komponovat a pak hrát to co tvořil v tak skvělé kvalitě - a při tom se chovat až destruktivně. A hlavně vůči sobě. Ale z téhle knížky vystupuje nejen pozadí, ale hlavně od mala vše, co ho formovalo. Vřele všem doporučuji, přečtěte si jí, stojí to za to, pak budete jeho hudbu vnímat ještě intenzivněji. Díky pane Reme a Vám i ostatním účastníkům dialogů přeji krásný, pokud možno slunný víkend. V

0 0
možnosti

Pán Varga je neskutečný fenomén, ryzí muzikant. Jak řekl Jon Lord, varhaník Deep Purple. To, co zahraji já zahraje i Marián Varga. To, co zahraje Marian Varga já nezahraji.

A nade vše k onomu přání je, vzhledem k jeho životosprávě, zázrak, že můžeme slavit toto jubileum. Mnoga ljeta živijó....

0 0
možnosti

Díky za nadšené blahopřání - snad si to přečte a bude mít radost. :-) Pěknou sobotu přeji pane Moučko.

0 0
možnosti

Vivat Marián Varga!

Je to hudební šaman, mág a i zjevem výrazný umělec.

Mám rád jeho hudební přednes.

Blog je vhodným připomenutím osobnosti V

0 0
možnosti

Jen mě mrzí pane Zdeňku, že jsem prošvihla správný termín. Ale i tak, ta hudba určitě stojí za to ukázat. Je na tom prý docela teď špatně zdravotně, přeji mu z celého srdce brzké uzdravení. Přeji hezký víkend. :-)

0 0
možnosti

Díky Vám oběma, doufám, že se Vám ukázky líbily tak, jako mě, když jsem je vybírala. :-) Pěkný víkend přeji.:-)

0 0
možnosti
Foto

P67e79t67r 77O60m43e46l14k54a

10. 2. 2017 10:19

Díky za připomenutí.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS