Diskuse

Nová hudební dominanta Hamburku - Elbphilharmonie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak mi připadá hezčí vnitřek, určitě bude zážitek poslech. Zdravím pane Vašáku.

0 0
možnosti

Díky, Dano, za další zajímavý článek. Ta hala je úchvatná.

0 0
možnosti

Děkuji paní Marie, jsem zvědavá, jestli se tam alespoň jednou, než umřu, dostanu. Nejbližší roky to vidím černě - bude tam narváno, jak správně podotkl pan Jaroslav, asi nejvíc zvědavci. Fajnšmekři budou nějakou dobu vyčkávat, až hlavní nápor odezní - v Sydney je to také podobné. A to nehovořím o cenách vstupenek, které pro české důchodce opravdu nebudou dostupné. A stejně bych ráda - třeba na Sibelia s Gidonem Kremerem - můj oblíbený houslový koncert. Zdravím.

1 0
možnosti

Budu držet palce, ať se Vám to povedeR^

0 0
možnosti

Moc pěkně jste ten koncertní dům představila. Je doslova úchvatný.

A jistě v něm mnoho lidí zažije velké hudební zážitky. Tak ať se líbí!

A díky!:-))

0 0
možnosti

Mně teď už taky bez výhrad paní Hano. :-) Zdravím na prahu víkendu, doufám šťastného pro nás obě.

0 0
možnosti
Foto

H46a79n48a 25V92l86k86o53v24á

13. 1. 2017 21:34

R^Mně se to líbí

0 0
možnosti

Zuzano, pravděpodobně šlo o tištěnou přílohu, že? Já totiž noviny v tištěné podobě nekupuji. Ze všech stran se hrne tolik zpráv, většinou mě rozčílí, že už jsem je před nějakou dobou přestala kupovat. A tak sleduji spíš závěr 5-tidílné série vzpomínek paní Zuzany Růžičkové na Vltavě (viz odkaz v mém minulém článku - určitě je k dispozici ještě na netu v archivu Vltavy).. Škoda, kdybych věděla, že aktuální rozhovor ze současnosti dnes vyjde, lidovky bych si určitě koupila. Je to už celé roky má oblíbení umělkyně. A jsem ráda, že mladý cembalista Mahan Esfahani kráčí v jejích stopách R^. Pěkný konec týdne přeji.

0 0
možnosti

Zuzano, pane Jaroslave, také mě ta stavba zaujala. Možná spíš ty smíšené pocity, které ve mně vyvolala při prvém pohledu na monolit ve dne, bez efektního nasvícení. Přišla mi typicky německy těžká - všimla jsem si už dávno, že i středověké kostely a hrady u nich, stavěli majitelé důkladně - málokdy vznosné klenby, ale vždycky pořádné, důkladné pilíře a masivní zdivo. Tohle mě s tím terakota podstavcem přišlo hodně podobné. Až později, když jsem se víc ponořila do detailů, jsem začala žasnout, jak různorodě totéž dílo může zapůsobit, změní-li se světlo. Jsem ráda, že jste se ozvali a díky za chválu, zasluhují ji ale nejvíc tvůrci stavby. Jsem zvědavá, jestli se tam někdy dostanu na koncert. Ráda bych, ale nejsem frontový bojovník za lístky :-). Kdyby se ozval někdo, komu se to zadaří, bylo by to pěkné téma do diskuse. :-) Pozdravuji Vás oba.

0 0
možnosti

Vsechny koncerty jsou uz nyni na rok dopredu vyprodane, takze bojovat o vstupenky neni treba.

0 0
možnosti
Foto

Zajimava stavba. Diky za clanek.

1 0
možnosti
Foto

Dano, nádhera.. ta stavba mě nadchla. Vaše perfektně zpracované články jsou pro mě vždycky moc příjemné počtení i pokoukání. Dík! R^

p.s. v dnešní příloze lidovek je moc hezký rozhovor se Zuzanou Růžičkovou. Obdivuhodná dáma.

0 0
možnosti