Šťastnou cestu Věruško

do toho lepšího světa, kde jsou na sebe lidi slušní, sály plné nadšeného publika a s pořádným rockovým cítěním, skvělé kapely a plno kamarádů, co znáš...
7 hvězdičková Věra

Kdybych si měla vybrat, jestli žít do 65 let na plné pecky přesně podle svých představ, slézt z jeviště a umřít si někde v koutku do 24 hodin, anebo prožít o 20 roků víc, jenže plných kompromisů a obětování se - tu kariéře, tu partnerovi, tu pořadatelům - neváhala bych ani vteřinu. 

Měla jsem tě moc ráda od samého začátku Věrko. Pamatuji si jako dnes okamžik, když jsem si v partě na čajích najednou všimla, že tu někdo fantasticky zpívá. Hlas jak zvon a skvělý rock. Až potom jsme užasli, co za pískle to vlastně takhle šokuje. Musela jsem se tehdy kouknout dvakrát. Ale ty už jsi jela po své cestě a nenechala ses nikdy zavést nikam, kam bys nechtěla.

Věra Špinarová s mikrofonem

Ten odchod - i to je tvůj styl. Klobouk dolů, jsi legenda a jako na takovou se na tebe bude vzpomínat vždycky. Vybrala jsem pár písní, ve kterých jsi to ty celým srdcem. Všem nám tě věrně připomenou a tobě snad budou znít na cestu.

Rockerka ve zlatě

Píseň svou mi tenkrát hrál

Já mám ráda boogie

Bílá Jawa 250

Kondore

Hey Joe  (anglická verze)

Holubí pírko

Georgie

Valentino

Music-box

Raketou na Mars

Blues chladného deště

Meteor lásky

 

 

 

 

 

Tvým nezapomenutelným Morriconem zní teď celá zem. Doleť šťastně Věrunko.

S hlavou v dlaních...

Obrázky v článku lze rozkliknout. Informace získány z veřejných zdrojů na internetu (viz URL adresy v odkazech).

Autor: Dana Šumová | pondělí 27.3.2017 17:12 | karma článku: 29,27 | přečteno: 814x
  • Další články autora

Dana Šumová

Šrouby a matice..,,.

30.6.2019 v 21:57 | Karma: 17,12

Dana Šumová

Když se řekne BARTA

15.4.2019 v 7:30 | Karma: 6,62
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik