Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ Dano, jako vždy je Váš blog velice dobře zpracovaný. Souhlasím s panem Zdeňkem Hosmanem. Od Evy Pilarové mám nejraději dávné písně ze 60. let. Ale celkově jste udělala skvělý výběr.

1 0
možnosti

Děkuji Marku, mám radost, že jsem se u Vás strefila. Moc zdravím a děkuji za přízeň. :-)VR^

0 0
možnosti

E. Pilarová prokázala velký cit pro pěvecký přednes. Báječně swingovala, z toho je patrné její školení...

Dano, Váš výběr písní E. P. v blogu je povedený! R^

2 0
možnosti

Swingovala celou duší, já mám ale skoro radši ty bluesové, jako je Měsíc nad Vermontem, anebo pak vášnivě zpívaná Espado. Je tak vidět úžasný rozsah a dokonalé vcítění do tématu. Děkuji pane Zdeňku za pochvalu, moc potěšila. Zdravím. :-):-)R^

1 0
možnosti

Eva Pilarová je skvělá zpěvačka. Měl jsem to štěstí s ní několikrát vystupovat a dodnes se přátelíme. Přidám jen jeden postřeh jejího bývalého kapelníka: "Eva zpívala tak dobře, až jsem zapomínal hrát." Chválím vás, Blanko - Dano, za hezkou vzpomínku.

1 0
možnosti

Velmi děkuji pane Vašáku, ocenění od profesionála vždycky potěší. Zdravím. R^:-)

1 0
možnosti

Skvělý, krásnýR^V:-)

1 0
možnosti

Mám radost Beato a děkuji. V:-):-)

1 0
možnosti

J53a94n 57J32í54l65e62k

4. 3. 2019 8:56

Samé krásné věci, které znám a naštěstí i mám, ale jinak děkuji za krásný blog:-)R^

1 0
možnosti

Není zač Jane, jsem ráda, že jsem Vás potěšila. Pěkný začátek týdne.:-):-)

1 0
možnosti

Pilarku mám skutečně rád. Říká se, že konkurz Semaforu vyhrála proto, že z hlediště S+Š vypozorovali její pěkné nohy. Teprve poté, objevili, že má i nějaký hlas! Její nadhodnotou je bezskandálnost a kus normálního lidství. Samozřejmě stárne - neduhy, noha se láme. Opatrně jsem tipoval, kdo se stane její následnicí. Jednu dobu, jsem to viděl na Lucii Bílou. Bohužel, ta stále zůstala Hanou Zaňákovou :-)

0 0
možnosti

Myslím si, že náhrada za Evu se jen tak neobjeví. Nádherný hlas a velmi dobře školený, takže technika opravdu na úrovni operních pěvců. Je to řehole. A moc dalších atributů, které se u někoho musí sejít dohromady. Krása, povaha, ochota být kariéře hodně obětovat, atd. atd. Když k tomu přidáme být ve správnou chvíli na správném místě, tak myslím, že si ještě počkáme. Miroslave děkuji a pozdravuji. :-):-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik