Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky Jitko, i za Jarka - a také zdravím. R^

0 0
možnosti
Foto

jako vždycky moc pěknýR^V

0 0
možnosti

Jsem ráda, že se Vám Zuzanko blog líbil, největší radost tu však rozdává Jarek. Zdravím a přeji hezký začátek týdne. R^

0 0
možnosti

Blanko-Dano, prezentujete potřetí povedené v nabídce dobrého, lepšího i nejlepšího. Oceňuji!

0 0
možnosti

Víte Zdeňku, první díl vyšel časově do období kolem vánoc, a tak jsem se rozhodla,vybrat hravější písně, a také ty ze začátku jeho tvorby. Jsem ráda, že jste nepřehlédl tu gradaci mezi díly, chtěla jsem, aby každý další další byl naléhavější. Nevím, zda se v budoucnu k Jarkovi ještě nevrátím. To bude záležet hlavně na jeho dalších písních. Jeho nadání umělecké - po všech stránkách - si tento rozsah vyžádalo. Aspoň jsem měla já ten pocit. Děkuji a pozdravuji pod Kleť. R^:-)V

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný výběr písní a obrazové doplnění. Mám Nohavicovy písně rád odedávna. Je silný ve slovním vyjádření a emoční sílu má taky v melodiích a ve svém svém muzikantství.

Jsou jistě i věci, které je mi opravdu zatěžko přijmout a nerozumím jim. To nemohu zakrývat. Ale rozhodl jsem se, že nebudu soudit, nemám na to právo. Ty písně mi zůstanou. Asï nejraději mám baladické věci (jako např.Sarajevo, Překrásné 20. století, atd. Zde je zmiňuji jen tak narychlo, namátkou.)

0 0
možnosti

Marku jsem na tom úplně stejně. Ono se snadno soudí, když má člověk informace jen zvenčí. Už kdysi dávno řekl Kristus: "Kdo bez viny, hoď první kamenem.". Zdravím a velmi děkuji za chválu. Snažila jsem se o vykreslení všech možných stran jeho tvorby. Krásný večer přeji. V:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný výběr a tvoje slovaVR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik