Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohohle pána jsem měl velmi rád. Dokonce tak, že jsem mu odpustil to, že napráskal v "přímém přenosu" Kryla, ale jeho "kolaboraci" s Putinem mu neodpustím. Nikdy!

0 0
možnosti

Máte právo na svůj názor pane Vašáku, ale já si zas myslím, že víme stále málo o tom, v jaké situaci se musel rozhodovat. Vím, že za totality se nebál a skvěle překládal ruské básníky. Za to si cenu zaslouží. To Putin si myslím potřeboval před svými voliči vylepšit image. Oni se k tomu politici často uchylují. Proto jsem vybrala přesně tuto písničku Pravda a Lež. Jednak je na ní Jarek autenticky a jednak je to názorná ukázka, že postavit se hrdě vedle Nohavicovi Pravdy, se hodí i panu exkancléři Schwarzenbergovi. U politiků už mě tohle nepřekvapuje. Možná to Jarek bral tak, že odmítnutí by vyznělo jako pohrdání ruským publikem - a to by určitě nechtěl. Nicméně dík za diskusi. Když už píšu o Jarkovi, píšu o člověku s klady i zápory a k tomu taková diskuse patří. Pozdravuji a přeji hezký začátek týdne.[>-]

0 0
možnosti

Ty mě taky Jitko - to já jsem potěšená. Zdravím. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Projasnila jsi mi celý den, díky;-)R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik