Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K43a68r98e58l 18C61a93c40h

10. 12. 2018 14:44

Kdyby napsal jen Rosu na kolejích, už to by stačilo, aby byl nesmrtelný. Ta se bude hrát u táboráků i za 50 let, kdy už si Wabiho podmanivý hlas mládež pamatovat nebude. Komu se podaří složit trampskou hymnu! No a pro nás, jeho současníky, kteří ho oplakali, tu je Outsider Waltz. Tomu textu asi za 50 let rozumět nebudou, ale mnohým z nás ukápne slzička.

3 0
možnosti

Taky to tak cítím Karle. Psát o něm blog byla radost i smutek zároveň. Radost nad poslechem jeho díla a smutek nad tím, že už si s námi nezazpívá. Děkuji za názor a přeji Vám krásný, klidný Advent. Třeba ve stylu "Rychlých koní", které níže tak hezky připomněl Oto. :-)

1 0
možnosti

O13t49a 80K30i33n75c

10. 12. 2018 13:21

Díky za vzpomínku. Jsem rád, že mě před časem přijal mezi své kamarády, o to víc mě zarmoutila jeho smrt. Zítra, až budeme hrát s naší skupinou, určitě zahrajeme Wabiho píseň Rychlejší koně. V odkazu je v podání Wabiho.

https://www.youtube.com/watch?v=7qs5EdXWhhk

2 0
možnosti

Díky Oto za ten odkaz, tahle písnička sem určitě patří. Úžasný text - úplně ho vidím. Taky doufám, že tam, kde je, má všeho toho vrchovatě, tak jako on rozdával vrchovatě radost. Krásné svátky přeji Oto - a děkuji. VV

2 0
možnosti
Foto

;-)R^VOpět príma vzpomínka.

1 0
možnosti

Díky Jitko, největší díl patří Wabimu. Doufám, že se na nás odněkud pobaveně dívá. :-)R^

1 0
možnosti

Wabiho Daňka jsem měl rád. Účinkoval jsem s ním i na jedné akci nedlouho před jeho odchodem z tohoto světa. Tehdy už byl velmi pohublý a málomluvný. Jinak byl příjemný člověk a kumštýř od Boha. Díky, paní Šumová, za hezkou vzpomínku.

3 0
možnosti

Pane Vašáku, jste šťastný člověk. Málokdo má příležitost, potkat na živo takové lidi. Moc děkuji za přízeň a pozdravuji. R^R^

1 0
možnosti

Díky Zdeňku - zdravím pod Kleť. :-)R^

0 0
možnosti

Marku, podobně jako Vy tehdy jsem i já Wabiho obdivovala v písni Listopad. Navozuje takové souznění s přírodou, jaké člověk zažívá na vandrech. Pár jich za sebou mám - vlastně celé mládí jsem provandrovala, napřed s rodiči a pak s kamarády. Po celých Čechách. Ta atmosféra je stejná i v jeho písních a dýchá na nás pořád. I když už Wabi, bohužel, s námi není. Asi rok před tím, než odešel, jsem ho jednou zažila hrát jazz - neuvěřitelně skvěle. Byl to velký hudebník, skladatel, s výborným citem pro aramžmá písní a s velkým srdcem. Zdravím. V

2 0
možnosti
Foto

Moc díky za článek s řadou písní, které jsem si zamiloval a vždy rád poslouchal. Pár z nich s kamarády taky občas prozpěvuji a probrnkávám na kytaře. Asi nejraději Listopad.

Každý máme své dny sečtené, ale odchod Wabi Daňka před rokem mě opravdu zabolel.

Pamatuji si, jak se pro mne náhle zjevil s písní Nevadí. Byla to doba "abnormalizace" a v té písni byla otištěna její atmosféra, pocity lidí, které zastihla v mládí. A také "okénko" hledící ven z ní

2 0
možnosti

Hrál jsem ho, hraju ho a budu hrát pokud struny nepopraskají a nepraskne mi cévka V

4 0
možnosti

Je skvělé, že to umíte, je to mnohem lepší, než "jen" poslouchat Petře. Díky za vřelá slova. Krásné adventní pondělí. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik