Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O59t33a 51K45i58n42c

12. 11. 2018 21:57

Pavlínu Jíšovou i její dceru Adélku si vždy moc rád poslechnu.

0 0
možnosti

Děkuji, také je mám ráda, i když Pavlínu znám myslím líp. Taky ji o dost déle poslouchám. Hezký večer přeji a zdravím pane Kinci.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, přidám se k hlasům, které zde zazněly v diskusi... Musel bych opisovat :-)

Za mne výborná zpěvačka, krásný výběr písní a fotografií a tedy jako vždy velmi dobře zpracovaný blog z Vaší dílny R^

1 0
možnosti

Dík Marku, mám radost, že trochu pomáhám šířit dobrou muziku. To víte, Vás a Vaše fotky nedostihnu, ani se o to nepokouším. Ale těším se na ně. Tak hezký večer a děkuji. :-)R^

0 0
možnosti

Pavlína Jíšová má hlas, kterému říkám, v tom nejlepším možném významu, "žiletka." Takový hlas slyšeti, nedá se snadno zapomenouti.

Muzicírujme a zpívejme si a žijme vesele! R^

1 0
možnosti

Mě se líbí, jak s ním dovede nakládat pane Zdeňku. Nejjasněji je to slyšet u té písně a capella. Její písničky jsou plastické a vždy v souladu se sdělením. Moc děkuji za milý příspěvek a připojuji se ráda k Vaší výzvě. Srdečně zdravím pod Kleť. R^R^

0 0
možnosti

Hezký článek o dobré zpěvačce si zaslouží, jako vždy na vašem blogu, zaslouženou karmu. Přeji vám krásný den :-)

3 0
možnosti

Děkuji za karmu i přízeň pane Vašáku, od Vás mě tím víc těší, že vím, že je to ocenění od muzikanta profesionála. Hezký začátek týdne přeji a pozdravuji. R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělá zpěvačka, ráda si ji poslechnu. Ahoj, zdravím;-)R^

1 0
možnosti

Díky Jitko, jsem ráda, že začínáš týden poslechem - Pavlína je dobrý začátek. Zdravím. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik