Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík za krásný blog, Františka Nedvěda mám ještě o něco víc rád než jeho bratra Jana. Ale každý je svůj a oba jsou vynikající.

0 0
možnosti

Jsem ráda Marku, že se v názoru na hlas Františka shodneme. On se i vizuálně trochu podobá mému tatínkovi - je to paradox, je mladší, než já. Ale i to posiluje asi mé sympatie. Díky za přispění do diskuse a přeji hezký den.R^

0 0
možnosti

Já jsem měl nejradši jeho Divukrásných devatenáct let. Měl jsem to štěstí, že jsem byl dvakrát na dovolené v Řecku, když tam byl Franta se svou rodinu. Hráli jsme spolu tenis, nohejbal a on nám občas zahrál po večeři na kytaru a zazpíval svým divukrásným hlasem. Bylo to opravdu divukrásný. Rád na to vzpomínám. :-)

1 0
možnosti

Máte pravdu pane Vašáku, jeho hlas je "divukrásný", je prima mít štěstí na osobní zážitky. Trošku Vám závidím. A hlavně děkuji a zdravím. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Moc díky za dnešní výběr.V A ke kafíčku si jdu ty jeho písničky pustitR^

0 0
možnosti

Jitko mám velkou radost. Poslouchat prima písničky zrána ke kafíčku - a navrch přečíst si o tom v diskusi - co víc bych si mohla jako autorka přát? Tak dobrou chuť a hezký poslech. Pak mi napiš, která se Ti líbila nejvíc.:-) Dík a zdravím R^.

0 0
možnosti

Oba bráchové jsou super a bylo vždy s Wabi Dankem a ostatními pro mě velká radost jejich písničky hrát. Více než Frantu jsem zpíval Honzu, ale jak říkám ty kluci se fakt povedliR^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik