Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělý blog, Dano. Jako vždy u Vás velmi dobře sestavený a doplněný opravdu vhodnými fotografiemi. Zážitek. Ale hlavně, mnohé z těch písní Roberta Křesťana (nebo v jeho interpretaci) opravdu můžu. Jsou vynikající a jejich pěvecké podání je nezaměnitelné. R^R^R^

0 0
možnosti

Děkuji Marku, mám velkou radost. Strašně ráda si o muzice s lidmi povídám, možná nejlepší pocit je, lidi k hudbě přivést. Nezáleží na žánru, každý má své posluchače. Moc pozdravuji na Hanou. V:-)

0 0
možnosti

Paní Dano, muzikant Robert Křesťan umí; a Vy také.

Oceňuji celkovou kvalitu prezentovaného blogu.

Zpívejme si i muzicírujme pro radost!

Od Vzdravím a posílám R^

2 0
možnosti

Velmi si vážím chvály od Vás, pane Zdeňku a mám radost, že jsem tvorbou Roberta Křesťana potěšila. Přeji krásný podzimní den a zdravím pod Kleť. R^V:-)

0 0
možnosti

jooo .... může být R^!

0 0
možnosti

L93u62d64ě52k 17T30o20n74d82r

15. 10. 2018 11:02

Robert má spousty krásných a náročných textů. Například Třínáct pravd (každá v šestnácti barvách) mě fascinuje svou barvitostí a spoustou jinotajů a odkazů na hostorická témata, takže aby ji člověk opravdu pochopil, tak se dost nahledá v enciklopedii :-)

Robert má taky smysl pro humor. Například v písni "Ichisah!" z CD Starodávný svět se v refrénu zpívá: "Chisah! Chisah! Ichisah!", tedy foneticky: "čisah! čisah! ičisah!" Zní to anglicky a tajuplně, ale je to jen pozpátku české: "hasič! hasič! hasiči!" :-) Robertovi se to prostě jen líbilo (sám to prozradil), tak to tam dal. Inu, vtipákek.

1 0
možnosti

Tedy to jsem nevěděla pane Luďku! Chisah - hasič - no páni. A já kde přišel k těm "sedanským blindážím" v písni Španělské schody... Díky, že jste mi to pomohl pochopit. Mně by nikdy nenapadlo, nepoužít místo nich "zákop".

Co se týče písně Třináct pravd (každá v šestnácti barvách), to je dílo, které je těžko poslouchat jako předznamenání hezkého týdne. Ta píseň je složitá na poslech a hlavně domyšlení významů. Máte pravdu a jsem ráda, že jste ji zmínil. Je pro posluchače, kteří si udělají po těžkém dni večer hezkou černou hodinku a chce se jim přemýšlet o životě. Myslím, že Robert Křesťan by měl radost. Co víc asi umělec potřebuje, že? Děkuji a zdravím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, krásný výběr, skoro úplně stejně bych to postavil i já. Křesťan je z mých nejoblíbenějších, asi na špičce s Michalem Tučným, byť každý míří/il jinam.

Dík a karma, neboť opravdu hezký začátek tádne. :-)R^

2 0
možnosti

Můj oblíbený zpěvák. Do toho vašeho seznamu bych ještě určitě přidal Vílu, Krvavou Marii a Odpočiň si, Sáro. R^

1 0
možnosti

A to je právě ono, pane Stehlíku. Moje série má čtenáře trošku ponouknout. Aby si vzpomněli na další písničky, v článku neuváděné, a od toho už je jen krůček k tomu, najít si je a pustit. Tak hezký poslech a moc děkuji za ohlas. Pěkný začátek týdne přeji - s Robertem Křesťanem :-)R^

1 0
možnosti

Písničky Rudolfa Křesťana mám rád. Je evidentně moc šikovný a - ačkoli ho osobně neznám - něco mi říká, že není žádný náfuka. Moc hezky jste to napsala a vybrala.

0 0
možnosti

Roberta Křesťana

0 0
možnosti
Foto

Opět pěkná vzpomínka, ahoj;-)R^

0 0
možnosti

Robert Křesťan (bohudík) ještě žije. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS