Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dano, díky za skvělý blog a velice dobrý výběr písní.

Mám hodně rád Neckářova šedesátá léta, jak v písních, tak ve vynikajících hereckých výkonech. Jako zpěvák i jako herec zůstane určitě zapsán svým projevem (a zejména při písničkách i radostným "skotačením") A stejně tak rád mám jeho pozdní období, které má hloubku. Úžasný a obdivuhodný návrat po tak těžkém zdravotním ataku na pokraji života a smrti!

Ještě jednou díky a moc zdravím

1 0
možnosti

Mám radost Marku, asi největší, s téhle diskuse. Úplně z ní vyzařuje, jak ho mají lidi rádi. On si to opravdu moc a moc zaslouží. Byl to slušný člověk a dobrý kamarád za každé situace. A navíc skvěle zpívá - tehdy i teď. Není moc lidí, jako on. Zdravím Marku a děkuji za podporu, největší karma patří Vaškovi. :-)R^V

0 0
možnosti

Dano, vybrala jste přesně ty písničky, které bych vybral i já. Je to tak pěkný, že to Vaškovi přepošlu. Přeji vám hezký den :-)

1 0
možnosti

Srdečně děkuji pane Vašáku, jsem moc ráda, že se VN dozví, že ho máme rádi a děkuji za zprostředkování. Těší mě také, že se shodneme na hezkých písničkách od něj a přeji Vám krásné pondělí. :-)R^

0 0
možnosti

Děkuju za milé setkání s VN a karma Vám

0 0
možnosti

Děkuji za karmu a myslím si, že si ji nejvíc zaslouží Vašek Neckář. Snažím se, aby mé povídání bylo nejvíc o písničkách a mám radost, když vidím že jsem s výběrem nepochybila. :-) Hezký den.V

0 0
možnosti

Jen malé doplnění. "Půlnoční" pro Václava Neckáře nenapsal jeho bratr, ale členové Umakartu (Švejdík, Muchow, Neuwerth).

0 0
možnosti

Děkuji za informaci, a doufám, že Vám jeho písničky prozářily pondělí. Příjemný den přeji a zdravím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné pohlazení po duši, Vaška mám ráda od prvopočátku a vážím si ho jako člověka, který mnoho dokázal. Jeho koncert jsem si naplno užívala. Moc díky za vzpomínání.;-)R^V

0 0
možnosti

Děkuji Jitko, Vašek, to bylo naše mládí, kdo by ho neměl rád. Přeji hezký začátek týdne a zdravím. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik