Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět ukázkově zpracovaný blog na zajímavé téma. Gratuluji, Dano.

1 0
možnosti

Děkuji a zdravím pane Vašáku. R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělá kapela! Neznal jsem je, a tak moc děkuji za tento blog. Moc zdravím, Dano :-)

1 0
možnosti

Marku, taky jsem je neznala od začátku, objevila jsem je před pár lety, když jsem si všimla skupiny Asonance. To sice není tentýž čistý středověký styl, ale mají také svým osobitým způsobem zajímavé písně. O těch třeba někdy příště. Tak jsem ráda, že jsem trochu rozšířila o Vás řady příznivců téhle kouzelně zemité a velmi ladící kapely. Srdečně zdravím. R^.

0 0
možnosti
Foto

Neznala jsem a právě si ji pouštím při ranním kafíčku. Něco takového mi přišlo vhod, děkuji;-)R^

0 0
možnosti

Přeji dobrou chuť Jitko - k potravě těla i ducha. Mám radost, že jsem se trefila do vkusu. Zdravím. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS