Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zpěvačka Eva Olmerová měla výrazově podmanivý a jedinečný hlas. Z toho pro mne vyplývá, že žádné porovnávání jejího zpěvu s ostatními neobstojí.

Blogu R^

0 0
možnosti

Děkuji za přízeň pane Zdeňku, máte pravdu, barvu hlasu měla jedinečnou. Pozdravuji pod Kleť. :-)R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Opět príma vzpomínka, díky za ni;-)R^

0 0
možnosti

Díky za milou odezvu paní Štanclová. Srdečně zdravím. R^:-)

1 0
možnosti

Karma.

Eva Olmerova a Vlasta Pruchova byli tim nejlepsim, cim se nase zeme mohla chlubit. Bohuzel se narodily na spatnem miste ve spatne dobe.

1 0
možnosti

Děkuji, že jste si vzpomněl pane Vokoune i na Vlastu Průchovou, to byla klasa na jazz - její dobrá následovnice je také Jana Koubková. Pro všechny byl jazz nezbytný, jako dýchání. Ony jazzové zpěvačky nějak u nás nikdy neměly na růžích ustláno. Jazz - americké kořeny, divoké improvizace, nic co lze ovládat. To vše bylo soudruhům podezřelé už apriori. A tak to měly dámy moc těžké. Eva měla ale něco, co ony dvě tolik ne - fantastickou barvu hlasu. Také s ním uměla až jsem si říkala, že by snad zvládla technicky i žánr nejobtížnější - operu. No, škoda, že to vzalo takový konec. Děkuji a zdravím pane Vokoune.R^R^

0 0
možnosti

Moje oblíbená zpěvačka. Myslím, že v televizi se poprvé blýskla písní Čekej tiše. Mám od ní CD Stop time (R^) a Blues samotářky. Její podání písně "Jdou, léta jdou" se mi líbí více, než originál od Edith Piaf.

0 0
možnosti

Souhlasím, taky mám její verzi radši. Mně se líbí její sametový hlas v poslední ukázce My funny valentine, v porovnání s Karlem Gottem, vynikne ještě víc, ale snad nejraději mám rytmické Paralely. Zkoušela jsem je zpívat s ní, dokonce jsem si vytiskla i text do ruky, a stejně jsem to orala. Je to jedna z nejtěžších písniček, nesmírně obtížná na to, strefit se do rytmu a ještě udržet barvu a ladění hlasu. A navrch - je tak jiná... No, každý si, myslím, vybereme tu svou. Děkuji pane Stehlíku a přeji krásný den. :-)V

1 0
možnosti

R26a43d22e61k 90J23a23r12o88š

23. 7. 2018 11:23

Paní Eva má hrob na Holešovickém hřbitově v Praze. Vždycky si na ní vzpomenu a chvilku tam postojím, když jdu na hrob k bráchovi, který je jen pár metrů od ní.

A zdaleka nejsem sám, kdo tak činí. Zastavuje se tam řada návštěvníků tohoto malinkého pražského hřbitova. Jednou jsem tam zahlédl i Jaromíra Hanzlíka, jehož maminka a otčím, herec Vladimír Dáda Hrubý (namluvil Motýlkáře ve filmech o Vinnetouovi), mají hrob taktéž kousíček od paní Evy.

Brácha je v dobré společnosti... R^

2 0
možnosti

Vidíte, o tom jsem nevěděla. Jsem za ni ráda a dojímá mě, že i v současném, uspěchaném rytmu života, na ni lidé nezapomínají. Je to dojemné, protože si myslím, že tam chodí samí obyčejní, milí lidé a ne snobi, anebo cizinci, kteří se ženou za památnými hřbitovy. Takový Slavín je sice slavný, ale myslím, že Holešovický hřbitůvek by se Evě líbil víc. Ona si na okázalost opravdu nepotrpěla. Děkuji pane Jaroši za hezkou vzpomínku - a že jste se o ni s námi podělil. Zdravím.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc dobrý blog, díky.

Zůstává vzpomínka na ten krásný, úžasný hlas... Lidstvo má dnes možná jednu velkou výhodu, že se díky záznamu tyto hlasy uchovají nadlouho... Moc v to doufám.

3 0
možnosti

Marku, teď, co jsou k dispozici nahrávky přes YouTube, teprve vychází v povědomost, kolik unikátních hudebních nahrávek je zpřístupněno nám všem. Mám na mysli ty úplně nejstarší, ještě na deskách His Master ́s Voice na 78 otáček. Od té doby můžeme pořizovat záznamy a já doufám s Vámi, že se zachovají pro příští generace. Jsou tam opravdové perly a hlas Evy Olmerové k těm velmi vzácným určitě patří. Zdravím a díky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za připomenutí. Její hlas byl unikátní.....jazzová zpěvačka par excellence. R^

2 0
možnosti

Ráda souhlasím pane Vodvářko, v tom, jak různorodé písně uměla zpívat, jakou jim uměla vdechnout náladu, jak dokázala pracovat s hlasem...Byla moc, moc dobrá. Pozdravuji a děkuji za podporu. :-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS