Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také moc děkuji za vzpomínku. Krásný, oduševnělý hlasový projev.

Pamatuji si Karla Zicha ještě z doby, kdy se objevil na pódiu libereckého divadla Ypsilon. Bylo to tuším někdy kolem roku 1970. Už tehdy to bylo ve spolupráci se Spirituál kvintetem a představili ho jako "nový objev" či tak nějak.

Dodnes mám nejraději právě Zichovu spolupráci se Spirituál kvintetem (tu ranou, i tu druhou, po návratu, který tuším nastal až po roce 1990). Přestup na dráhu popíku, byť "rockandrollového" se mi už tak moc nelíbil, ale proti gustu žádný dišputát.

Velký dík za připomínku desky Písničky z roku raz dva. Mám ji moc rád. Přeji Vám krásné leto, Dano :-)

1 0
možnosti

Marku taky se mi líbí asi nejvíc jeho účinkování společně se Spirituál kvintetem. Někdy si ale říkám, že jeho rock ́n rollové období bylo také skvělé a jsou chvíle, kdy si nemohu vybrat :-). Miluji humor, s jakým se, spolu s Pavlem Bobkem, Josefem Lauferem, Petrem Jandou a Petrou Janů, podílel na tomto pořadu, bohužel poslední část zrovna s Karlem Zichem tu nedotočili. I tak to stojí za shlédnutí: http://jdem.cz/brywm6 :-) Díky Marku za pěkný příspěvek a přeji také léto plné sluníčka a pohody. Žijme vesele. :-)R^

1 0
možnosti

Jsem ráda, že potěšila. Zdravím paní Štanclová - a děkuji za ohlas. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS