Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Nevím, jestli je Vám to známo, ale byl to vystudovaný stavař, spolužák Kaplického. Kaplický navrženou knihovnu,(blob se tenkrát psalo), zavrhl Václav Klaus a primátor Bém se chtěl připoutat k bagru. Pavel BObek, jak jsem četl, vyprojektoval snad jeden kravín.

Jako zpěvák....úžasný. Jak jezdím autem, přehrávám si ho pravidelně. Také díky za vzpomínku! R^R^R^V

0 0
možnosti

Detaily o jeho profesi stavaře jsou známy, ale myslím, že jsme měli všichni štěstí, že u ní nezůstal. Hudba a písně - to byla jeho parketa a většinu z nich si pokaždé broukám s ním. Měl šťastnou ruku na textaře, obsahy písní jsou inteligentní, citlivé a navrch dobře zapamatovatelné. Děkuji pane Nováku za milý ohlas. Příště se třeba zase trefím, ráda bych zahájila sérii podobných blogů, aby to tu nebyla jen samá politika a rozhořčování se. :-)R^

1 0
možnosti
AL

Normálně to nedělám, ale Pavel Bobek si zaslouží výjimku.

------

Naposledy jsme (čistě náhodou) strávili společnou dovolenou v jednom nádherném hotýlku na jihu Evropy. Co mě nejvíce dojalo? To, jak ho v jeho hodně špatném zdravotním stavu opečovala rodina. Ti lidé byli nádherní a dělali všechno možné, aby se cítil dobře. Dlouho jsem neviděl tolik něhy a lásky v tak dojemné podobě.

... Veď mě dál, cesto má ...

Děkuji za vzpomínku. Karma.

R^

3 0
možnosti

Mám ráda tyhle drobné vzpomínky na zajímavé lidi. Velmi děkuji, že jste se o ně podělil pane Ličko, přesně to sedí na povahu. Byl to pozoruhodný a velmi laskavý člověk - hlavně ve svých písních. Děkuji za karmu a přeji pěkný den. V

0 0
možnosti
LI

"Cesta do nebe"- ach jo, kdyby jen taková byla. A škoda, že už pan Pavel Bobek není.

Vzalo mě to za srdce, krásná pozvánka - : )

DíkyR^

3 0
možnosti

Říkala jsem si, že bych mohla připomenout občas ty zpěváky, kteří už buď nejsou, anebo se jejich písničky už tolik nevyskytují v "moderních rádiích". Je to pěkný začátek týdne. Děkuji paní Ibehejová, mám radost, že jsem se trefila do nálady. Zdravím. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS