Diskuse

Koledy odevšad

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkná pozvánka.V

Bohužel, přiznávám, mám pokleslý vkus a odrhovačka "Vánoce, vánoce přicházejí" mne uspokojí rovněž a nenutí mne se vmanipulovávat do srdceryvných poloh.

0 0
možnosti

Vánoce, vánoce přicházejí - na nich jsem odrostla jako malá holka. Je to pěkná písnička, jen se mi zdá, že se hraje hlavně v obchodech a tak si myslím, že jsem jí trochu přesycená. Takových je víc a většinou taky pěkné - třeba Purpura, anebo Jingle Bells. Proč ne... Děkuji za názor a přeji krásné svátky. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik