Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Ještě poznámka k diskusi. Mám rád blogy u nichž zasvěcení lidé vkusně diskutují a někdy i nesouhlasně. Demokracie je opravdu diskuse!!

0 0
možnosti

Díky pane Hejno, mám stejný názor. Dokonce si myslím, že nesouhlas někdy bývá motorem pokroku. :-) Hezký slunný podvečer.:-)

0 0
možnosti
JH

R^R^R^ sympatické připomenutí.

0 0
možnosti
Foto

R^Dano, klobouk dolů. Jako vždycky perfektní.

1 0
možnosti

Díky Zuzanko, a co začátek školního roku - neplánuješ něco na toto téma? Už se těším na Tvé další povídání o novinkách u Zajíců. :-)

0 0
možnosti
EK

Zrovna včera dávali na Artu letní koncert ze Schonbrunnu, nestihla jsem celý, ale jako přídavek dávala Vídeňská filharmonie Skočnou z Prodané nevěsty. Ta je v Německy mluvících zemích velmi populární, když se podíváte na Youtube, tak zjistíte, že ji inscenují častěji než u nás.

1 0
možnosti

Bohužel jsem včera Vámi zmiňovaný koncert zmeškala. Skočná je klasika a ono mě moc nepřekvapuje, že se u sousedů hraje tak často. Němci mají cit pro hudbu a polky mají rádi. A nejen oni. Podívejte se, jak dobře se Louisina polka hodí, dokonce i k Fredu Astairovi: http://jdem.cz/deart3. Děkuji za postřeh - ten koncert z Vídně Vám závidím. Krásný den paní Korbelová. :-)

0 0
možnosti
SB

Pokud jde o Smetanova díla inspirovaná Shakespearem, tak je nutné připomenout ještě fragment opery Viola podle Snu noci svatojánské.

0 0
možnosti

Děkuji za dodatek pane Beneši, to jsem nevěděla. Vím, že Viola zůstala nedokončená, ale nikdy jsem neměla příležitost ji vidět. Zdravím a přeji hezký den.

0 0
možnosti
VV

Diky jistemu ministru skolstvi a osvety Zdenku Nejedlemu jsme se ucili ze Bedrich Smetana byl Genius, kteremu se nikdo nevyrovnal. Take jsem se o nem docetl, ze byl zkratka Wagnerian. V hudebni vychove jsme probirali i ostatni ceske skladatele, ale jen tak nejak povrchne.

A kdyz jsem se pak Dostal do sveta, divil jsem se, ze toho genialniho Bedricha Smetanu lidi moc neznaj.

Zato Antonina Dvoraka znal temer kazdy.

2 0
možnosti
SB

Smetana byl génius a to, že je nedoceněný, na tom nic nemění.

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
"Servírovat hudbu k jídlu je urážka nejen kuchaře, ale i hudebníka." - Gilbert Keith Chesterton

Seznam rubrik