Diskuse

Překvapení na Bodamském jezeře…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tato predstaveni jsou na dlozhe roky dopredu vyprodana, takze normalnimu cloveku nezbyva nej jako vam to sledovat v televizi, kdyz to nahodou objevi. Ja videl jen ukazky ve zpravach a odbornikum na kulturu se to moderni zpracovani take moc nelibilo.

A Podobny osud sdili kazdorocnezahajeni Wagnerovskych predstaveni v Bayreuth.

0 0
možnosti

Víte pane Vokoune, nejsem si jistá, zda chyba byla v příliš současně pojatém představení. Mně se příkladně nejvíc líbila nápaditá scéna. Sbory i pěvci velice obratně využívali "karty" v různých výškách, ve finále i možnost zašplouchat v nejnižší úrovni. Bylo to plastické a prostě živé. Ani mne tolik nešokoval upravený závěr - možná kdyby měl don José po ruce jezero, mohl Carmen utopit nejspíš od začátku. Co mi ale vadilo byly o zlomky vteřiny opožděné nástupy, nepatrné nedotažení výšek i hloubek tónů - to vše u Scotta Hendrixe. Ještě bych našla pochopení pro nedostatečnou hlasovou kapacitu obou mužů, protože scéna venku a takto velká, má na sílu a intenzitu hlasu velké nároky. Ne každý ji dokáže "vyplnit". Je to něco úplně jiného, než v kamenném divadle. Ale ten Švéd byl problém. Jako když na barevném tisku nepatrně nedoléhají barvy jak mají a o milimetry se přejíždí. Za chvíli to vadí všude. Já jsem i tak vděčná za to, že ČT Art zprostředkovává tato představení. Loňská Mozartova Kouzelná flétna zde byla skutečně kouzelná. Ale letos bych věnovala určitě více pozornosti castingu mužů. .Děkuji velmi za názor, ráda se s Vámi potkám nad Wagnerem - třeba příště, přivádíte mne na zajímavé nápady. :-)

0 0
možnosti