Diskuse

Strmý vzestup a pád božského Čecha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je jich víc, kteří byli moc dobří, např. Jan Dismas Zelenka - skoro vrstevník Myslivečkův, zrovna tak Jan Václav Antonín Stamic. Bohužel i ten zemřel v nedožitých 40 letech a o jeho posledních dvou letech před smrtí se ví jen velmi málo. Oba tito velikáni byli neobyčejní skladatelé a jejich tvorba je na dobu, kterou měli osudem vyměřenou, mimořádně rozsáhlá. Myslivečka mi bylo asi líto nejvíc. Jsem ráda, že se Vám pane Zdeňku ukázky z jeho díla líbí. Mám radost.:-)

1 0
možnosti
ZH

Hudební skladatel Josef Mysliveček patří mezi mé oblíbence.

Díky za připomenutí jeho života a zejména tvorby.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Moc pěkné čtení s poslechem!

1 0
možnosti

Děkuji, mám radost za Vás. Pěkný večer přeji paní Dito.:-)

0 0
možnosti

Děkuji Zuzanko, s obrázky mívám docela veselo - např. dvojportrét obou mi nešel správně v menší velikosti a titulek tomu vadil. No, učím se. Jestli mohu doporučit, aspoň zkuste poslechnout si počátky uvedených skladeb. Jsou překrásné všechny, a přitom je každá zcela jiná. Po tolika letech. Zdravím a mám radost, že se Vám článek líbí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dano, krásný článek. Ty obrazy k textu jsou pro mě balzám. R^

1 0
možnosti